Funkce
Co umím

Techhelp tickety

​Řešíte nejen technickou podporu vašich služeb či produktů se zákazníky? Řešte ji s pomocí 321 INTRA.

Součástí našeho firemního intranetu je modul technické podpory ve formě techhelp ticketů s možností delegování požadavků na řešitele a online komunikaci se zákazníkem.

Klienti budou spokojenější a vy získáte přehled.
Jednoduše si můžete nastavit typ, prioritu i lhůtu (dobu k vyřešení) ticketu.

Pro další informace a sdělení je možné využít editovatelný popis s jednoduchým WYSIWYG textovým editorem.

Pokud budete mít zájem vyzkoušet firemní online chat a další funkce, které jsou součástí firemního intranetu na 14 dní ZDARMA, stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář. Po vyplnění formuláře Vám na uvedenou emailovou adresu pošleme Vaše přihlašovací údaje.

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma