Funkce

B2B Komunikace se zákazníkem

Komunikace ve smyslu předávání sdělení je v mezilidských i pracovních vztazích naprosto zásadní. To samé bychom mohli říct o komunikaci se zákazníkem. Bez komunikace za účelem získávání informací, podkladů, zpětné vazby a schvalování bychom úspěšný projekt nevytvořili.

 

Firemní intranet Vám umožňí zákazníka přizvat do projektu a aktivně s ním komunikovat, odsouhlasovat projekty a předávat si důležité pracovní podklady. Firemní intranet tak nahradí b2b zónu kde můžete se zákazníkem sdílet potřebné dokumenty.


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma


Může to být například těmito způsoby:

  • zprávy
  • diskuze ke konkrétnímu úkolu
  • komentáře
  • přiložené soubory atd.

Standardně jsou odděleny interní úkolové diskuze od zpráv pro zákazníky, tak proč hledat něco nového, když všechno potřebné máte tady po ruce?

Pokud budete mít zájem vyzkoušet firemní online chat a další funkce, které jsou součástí firemního intranetu na 14 dní ZDARMA, stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář. Po vyplnění formuláře Vám na uvedenou emailovou adresu pošleme Vaše přihlašovací údaje.

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
B2B Komunikace se zákazníkem