Intranet na míru
Firemní chat
Projektové řízení
Firemní kalendář
Přehled zákazníků
Firemní zprávy
To-do listy
Sdílené dokumenty
Komunikace se zákazníkem
Techhelp tickety
Online docházka
Pracovní výkazy
Šablona projektu
Multi language

Intranet na míru

Jmenuji se 321 INTRA a jsem jedinou aplikací, kterou potřebujete ke zvládnutí svého workflow. Mojí hlavní výhodou je schopnost dokonale se přizpůsobit vašim potřebám.

Nejsem krabice, jsem na míru. Stačí říct a budu umět vše, co by měl váš podnikový systém zvládat. Už v základu toho umím hodně, vyzkoušejte si mě zdarma, ale stačí říct a padnu vám jako ulitý.
 
Projít funkci detailně

Firemní chat

Zapomeňte na e-maily. Komunikujte s týmem prostřednictvím firemního chatu, který je součástí intranetu. Vaše zprávy dorazí příjemci rychlostí blesku.

Součástí firemního chatu jsou všechny užitečné vlastnosti:
  • přehled aktivních uživatelů,
  • historie odeslaných zpráv,
  • možnost odesílání příloh atd.

 
Projít funkci detailně

Projektové řízení

Ztrácíte přehled o svých zakázkách a jste vytíženi víc, než je zdrávo? Dejte vale nesmyslným plánovačům a začněte pracovat efektivně!

Vyzkoušejte přehledné řízení projektů přímo ve firemním intranetu 321 INTRA s možnostmi:
  • nastavení priority, stavů a termínů,
  • sdílení podkladů,
  • delegování jednotlivých úkolů atd.

 
Projít funkci detailně

Věděli jste, že vám ušetřím spoustu času?

Začít používat 321 INTRA
321
hodin za rok

Firemní kalendář

Součástí intranetu je osobní i sdílený firemní kalendář, kde naleznete termíny jednotlivých zakázek, informace o obsazenosti jednacích místností a společné termíny firemních porad.
 
Projít funkci detailně

Přehled zákazníků

Informace o zákaznicích, fakturačních údajích a pověřených osobách s možností automatického předvyplnění údajů z databáze ARES přehledně a na jednom místě.

V případě potřeby vám současný seznam zákazníků automaticky exportuji do systému z excelovské tabulky, ať neztrácíte čas!
Projít funkci detailně

Firemní zprávy

Na rozdíl od firemního chatu slouží firemní zprávy pro předání důležitých informací v rámci jednotlivých oddělení se zpětnou vazbou o přečtení.

Budete mít tak přehled o aktuálním dění ve firmě, zápisů z porad, online školení BOZP a jiné...
Projít funkci detailně

To-do listy

Pokud jste milovníkem žlutých lístečků, jistě si přijdete na své. Vaše oblíbené To-do listy si můžete nastavit na své pracovní ploše v libovolném pořadí.

Zapomeňte na lepící papírky a vyzkoušejte online To-do list přímo v intranetu!
Projít funkci detailně

Sdílené dokumenty

Veškeré firemní dokumenty na jednom místě přístupné kdykoliv a odkudkoliv.

Přehledně uložené ceníky, propagační materiály, technické výkresy a pracovní soubory zefektivní vaši práci.
Projít funkci detailně

Komunikace se zákazníkem

Detailně uchovaná komunikace se zákazníkem pro všechny členy týmu s možností komentování a odsouhlasování zakázky přímo v intranetu.

V případě potřeby oddělíte přehledně dokumenty i komunikaci na interní a zákaznickou.

Pohodlně, přehledně a efektně na jednom místě s přehlednou notifikací.
Projít funkci detailně

Techhelp tickety

​Řešíte aktivní technickou podporu vašich služeb, či produktů?

Součástí firemního intranetu je modul technické podpory ve formě techhelp ticketů s možností delegování požadavků na řešitele a online komunikaci se zákazníkem.

Klienti budou spokojenější a vy získáte přehled.
Projít funkci detailně

Online docházka

Cvakačky a čipy jsou out! Po přihlášení do intranetu se automaticky spouští pracovní čas. Budete tak mít možnost kompletního přehledu docházkového listu s filtrováním dle data a jednotlivého uživatele.

Vychytávkou jsou pauzičky na oběd a cigárko. Zda-li je kolega v práci zjistíte v boční liště aktivních uživatelů.
Projít funkci detailně
on-line

Pracovní výkazy

Online pracovní výkazy se vztahují k projektům a jednotlivým úkolům na zakázce. Budete tak mít non-stop přehled o časové náročnosti zakázky a vytíženosti pracovníků.
Projít funkci detailně
předpřipravená

Šablona projektu

Každý z nás má velké množství opakujících se pracovních úkolů. Z tohoto důvodu jsem pro vás připravil funkci duplikování projektu, kde si můžete pohodlně vytvořit šablonu, která vám bude šetřit čas i energii. 
Projít funkci detailně
Plná podpora

Multi language

Každý z uživatelů si může vybrat svůj rodný jazyk. Jsem k dispozici celkem v 6 jazykových mutacích a rád se naučím další:)
Projít funkci detailně

Je uživatelsky jednoduchý

321 INTRA je velmi uživatelsky přívětivý nástroj, který zahrnuje všechyny důležité funkce bez nutnosti instalace. Je vhodný i pro počítačové začátečníky!
Jak mě hodnotí

Komunikujeme napříč společností

Nástroj zvyšuje moji schopnost komunikovat s kolegy z různých oddělení, se kterými se v podniku běžně nesetkám.
Jak mě hodnotí

Šetří nám čas

Intranet mi změnil přístup k práci. Nejenom, že zlepšil mezilidské vztahy na pracovišti, ale šetří nám spoustu času při dohledávání termínů, kontaktů a zákaznícké podpory... Děkujeme!!
Jak mě hodnotí

JAK ZPROVOZNIT 321 INTRA


Napište svůj
e-mail a telefon

Zprovozníme vám
testovací demo ZDARMA

Systém upravíme dle
vašich požadavků

Zprovozníme
321 INTRA
Napište číslicemi "třidvajedna":

To jsme my

To, čím se lišíme je osobní přístup a individuální řešení systému.
Více o nás