Firemní chat
Projektové řízení
Firemní online kalendář
Přehled zákazníků
Firemní zprávy / nástěnka
To-do listy
Sdílené dokumenty
B2B Komunikace se zákazníkem
Techhelp tickety
Online docházka
Pracovní výkazy
Šablona projektu
Multi language
Intranet na míru
Nahoru

Firemní chat

Zapomeňte na e-maily. Komunikujte s týmem prostřednictvím firemního chatu, který je součástí firemního intranetu. Vaše zprávy dorazí příjemci rychlostí blesku.

Součástí firemního chatu jsou všechny užitečné vlastnosti:
  • přehled aktivních uživatelů
  • historie odeslaných zpráv
  • možnost odesílání příloh atd.
  • pozvání uživatele do chatu

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Projektové řízení

Ztrácíte přehled o svých zakázkách a jste vytíženi víc, než je zdrávo? Dejte sbohem nesmyslným plánovačům a začněte pracovat efektivně!
 
  • nastavení termínů (vytvoření, začátek, lhůta, deadline)
  • sdílení podkladů a archivace dat k zakázce
  • delegování jednotlivých úkolů na řešitele
  • nastavení priority úkolů / projektů
  • definice stavů dle firemního workflow
  • popis projektů / úkolů
  • diskuze k úkolům projektu
  • checklist pro přehlednou orientaci

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Firemní online kalendář

Součástí firemního kalendáře je také organizér a plánovač u kterého se zobrazuji termíny zakázek, informace o obsazenosti jednacích místností a společné termíny firemních porad.

 

Mezi hlavní výhody kalendáře patří:

  • přehlednost
  • jednoduchá správa
  • termínové určení
  • rich text editor pro poznámky
  • automatická notifikace

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Přehled zákazníků

Ucelený přehled o svých zákaznících online a na jednom jediném místě, v rámci firemního adresáře intranetového systému 321 INTRA. Informace o klientech se mohou předvyplňovat automaticky z databáze ARES, ale samozřejmě máte možnost vstoupit do jejich editace.


Ke každému zákazníkovi můžete přidat fotografii (logo), kontaktní informace a jakékoliv další poznámky, které využijete vy i další členové týmu.


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Firemní zprávy / nástěnka

Komunikace přes chat a úkolové diskuze může být rychlá a efektivní, ale co když potřebujete předat informaci o dění ve firmě, zápisy z porad, školení BOZP atd.? Určitě nechcete, aby se tyto zprávy zatoulaly mezi balastem a jinými méně důležitými.

 

Přesně na to tu jsou firemní zprávy (nástěnka, oznámení), které poskytují zpětnou vazbu odesílateli o přečtení. Zaměstnanci už se nemohou vymlouvat, že se k nim zpráva nedostala, že ji neviděli:)


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

To-do listy

Jestliže patříte mezi milovníky žlutých lepících papírků, funkce To-do listy je pro vás jako stvořená.

 

S její pomocí dochází k digitalizaci lístečků do intranetu 321 INTRA. Vaše pracovní plocha může vypadat jako polepené tablo plné informací a barevných poznámek.


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Sdílené dokumenty

Ceníky, propagační materiály, technické výkresy, pracovní soubory a další dokumenty jsou základem snad každého podniku. Měly by být uložené na bezpečném místě, ale zároveň by měly být přístupné těm lidem, kteří na ně mají nárok.

 

Představujeme funkci Sdílené dokumenty, která je kompletním řešením firemní online dokumentace v cloudu.

Nyní se k potřebným dokumentům dostanete kdykoliv a odkudkoliv.


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

B2B Komunikace se zákazníkem

Komunikace ve smyslu předávání sdělení je v mezilidských i pracovních vztazích naprosto zásadní. To samé bychom mohli říct o komunikaci se zákazníkem. Bez komunikace za účelem získávání informací, podkladů, zpětné vazby a schvalování bychom úspěšný projekt nevytvořili.

 

Firemní intranet Vám umožňí zákazníka přizvat do projektu a aktivně s ním komunikovat, odsouhlasovat projekty a předávat si důležité pracovní podklady. Firemní intranet tak nahradí b2b zónu kde můžete se zákazníkem sdílet potřebné dokumenty.


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Techhelp tickety

​Řešíte aktivní technickou podporu vašich služeb či produktů se zákazníky? Řešte ji s pomocí 321 INTRA.

Součástí našeho firemního intranetu je modul technické podpory ve formě techhelp ticketů s možností delegování požadavků na řešitele a online komunikaci se zákazníkem.

Klienti budou spokojenější a vy získáte přehled.
 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Online docházka

Čas jsou peníze a proto si ho musíme hlídat, ne jen ten svůj. Naštěstí je tu Online docházka, která vám ho pohlídá a vytvoří pracovní výkaz včetně docházkového listu nejen pro kolegy pracující na homeoffice. Na pár kliknutí máte podklady pro mzdy hotové.

 

Dokážete si představit správu docházky rychleji a jednodušeji?


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně
on-line

Pracovní výkazy

Součástí online docházky jsou také Pracovní výkazy. Ty se vztahují k jednotlivým projektů a úkolům zakázky. Díky nim budete mít non-stop přehled o časové náročnosti zakázky a vytíženosti pracovníků.

 

321 INTRA vám je poskytne všude tam, kde máte připojení k síti internetu. Pro jejich kontrolu a správu nemusíte být v kanceláři, ale klidně na dovolené v zahraničí.


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Šablona projektu

Neustále opakujete své pracovní úkoly a jejich evidence se pro vás stává nepříjemnou rutinou?
Pro projektové manažery vznikla funkce šablony projektu, která vám umožní duplikovat projekt na jedno kliknutí včetně nastavených checklistů.


Ušetříte čas i energii, které můžete věnovat jinde a efektivněji.


 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Multi language

Každý z uživatelů si může vybrat svůj jazyk. Jsem k dispozici v 6 jazykových mutacích a rád se naučím další :)

Multijazyčnost 321 INTRA je ukotvena již v samotném základu, nejedná se o příplatkovou funkci a je k dispozici všem bez rozdílu!
 
  • angličtina
  • španělština
  • němčina
  • polština
  • slovenština
  • čeština


Vyzkoušet na 14 dní zdarma
Projít funkci detailně

Intranet na míru

Hlavní výhodou firemního intranetu 321 INTRA je schopnost se dokonale přizpůsobit vašim potřebám a pracovnímu workflow.

V případě, že potřebujete speciální funkci, která vám v intranetu chybí stačí nám napsat požadavek na technickou podporu a rádi se vám budeme aktivně věnovat. 

 
Poptat novou funkci
Projít funkci detailně

Jednoduché zprovoznění

321 INTRA je uživatelsky přívětivý nástroj, který zahrnuje všechny důležité funkce pro efektivní práci bez nutnosti instalace. Je vhodný i pro počítačové začátečníky!
Jak mě hodnotí

Efektivní komunikace

Nástroj zlepší komunikaci s kolegy z různých oddělení, se kterými se v podniku běžně nesetkáte.
Jak mě hodnotí

Šetří čas a zvyšuje produktivitu

Intranet změní Váš přístup k práci. Nejenom, že zlepší mezilidské vztahy na pracovišti, ale šetří spoustu času při dohledávání termínů, kontaktů a zákaznické podpory.
Jak mě hodnotí

Jak zprovoznit 321 INTRA?


Vyplňte kontaktní
formulář zde

V e-mailu naleznete přihlašovací údaje

Můžete používat
321 INTRA

To jsme my

To, čím se lišíme je osobní přístup a individuální řešení systému.
Kontakty