Funkce
Co umím

Projektové řízení

Ztrácíte přehled o svých zakázkách a jste vytíženi víc, než je zdrávo? Dejte sbohem nesmyslným plánovačům a začněte pracovat efektivně!

Vyzkoušejte přehledné řízení projektů přímo ve firemním intranetu 321 INTRA s následujícími možnostmi:
 
  • nastavení termínů (vytvoření, začátek, lhůta, deadline)
  • sdílení podkladů a archivace dat k zakázce
  • delegování jednotlivých úkolů na řešitele
  • nastavení priority úkolů / projektů
  • definice stavů dle firemního workflow
  • popis projektů / úkolů
  • diskuze k úkolům projektu
  • checklist pro přehlednou orientaci

Počet projektů není omezen. Je tedy na vás, zda atomatizujete projekt prostřednictvím automatické šablony projektu nebo samostatných úkolů.

Každý úkol může mít vlastní rozpočet a přidání časového výkazu pro fakturaci. To samé se týká řešitelů, kterých může být více a budou kooperovat společně na stejném úkolu. Nástroj 321 INTRA je přesně na takovéto delegování a spolupráci navržen!

O rychlou komunikaci mezi účastníky se postará například firemní chat případně úkolové komentáře.

Pokud budete mít zájem vyzkoušet firemní online projektové řízení zakázek a další funkce, které jsou součástí firemního intranetu na 14 dní ZDARMA, stačí kliknout ZDE a vyplnit krátký formulář. Po vyplnění formuláře Vám na uvedenou emailovou adresu pošleme Vaše přihlašovací údaje.

 
Vyzkoušet na 14 dní zdarma